středa 10. června 2015

Stay longer with kangaroos? aneb nedáváme sbohem Austrálii

Ty jo, tak na to, že už jsem měla rozjednáno několik pohovorů na pracovní místa v Praze, koupenou zpáteční letenku, vyřešenou situaci ohledně snížení nákladů na poslední měsíc, tak se všechno mění ze dne na den....

To, jak se mi tady střídají nálady a celková  psychika jsem ještě nezažila. Jeden den totální euforie a druhý den deprese, na všechno se vykašlat a jet domů...

Proč najedou ta změna, když už jsem měla nalajnovanou budoucnost v Praze?

Tak první a pozitivní PushUp byl výlet do Melbourne. Když to vezmu suma sumárum tak za svůj půlroční pobyt v Austrálii jsem viděla pouze Sydney - Ok, procestovala jsem si taky celý Nový Zéland, což bylo uplně parádní. Ale jinak jediný co jsem viděla z Austrálie by byla Sydney a právě Melbourne, kde jsme strávily s Evkou 4 parádní dny a město si užily naplno....Tenhle výlet mě právě nabil tou pozitivní energií: "Holka, teď a tady jsi v Austrálii a je toho ještě tolik co vidět a dělat"
A mě by uplně vyděsila ta představa, že se vrátim do Čech a za chvíli budu v depresi, že jsem odjela dobrovolně z ráje na zemi zpátky do Čech (Jak řiká Evka, do "Smrádkova")

Můj další  hlavní PushUp proč zůstat je (a vim že to bude znít směšně, ale) NAUČIT SE KONEČNĚ POŘÁDNĚ ANGLICKY. Sice jsem tu půl roku, ale v neustálem kontaktu s Čechama...Doma, ve škole...je spíš výjimka když nějaké dny mluvím anglicky a to mě štve...takže v případě prodloužení víz mám plán jasnej: Odstěhovat se od holek a celkově odstřihnout co nejvíc českejch kontaktů. Najít si práci a nebudu pokrytec, najít si english speaking chlapa, protože to je nejlepší způsob, jak se naučit jazyk :)

Takže budeme podávát žádost o prodloužení víz, protože doma mi stejně nic neuteče :))

S Evkou v Melbourne

Žádné komentáře:

Okomentovat